presenter och sånt

Jösses, dagen har bara rusat förbi. Jag har inte hunnit mycket mer än att ha en körlektion och laga våfflor till knattarna som har varit här hemma. Mycket mer har jag inte hunnit med, himla skönt ändå att ha en dag i veckan då man bara tar det lugnt. Man kanske ska ha en dag i veckan då man gör just det, tar det lugnt, ser på bra filmer, är ute och går och bara tar hand om sig själv. Nå ja, jag har inte bara gjort trams idag utan lite nytta också, tro det eller ej.

Förresten kanske jag ska berätta vad jag fick i present när Johan och hans familj firade mig. Av Johan fick jag den här fruktansvärt fina klänningen och dessutom en digital fotoskärm + ett minneskort till den så klart. Av hans syster fick jag den underbara parfymen Escada - Into the blue, och av hans föräldrar fick jag en superfin sminkväska jag länge kikat på, samt ansiktskrämer. Himla bra när man får presenter från flera håll tycker jag, dock är inte min riktiga födelsedag förrän på lördag men som jag längtar!


Är den inte himlans fin?

Kommentarer
Postat av: Johan

48h leveranstid in my ass! snarare 48dagar!

2009-08-26 @ 23:26:44
Postat av: Cecilia

riktigt, riktigt, riiiiiktigt fin!!

2009-08-27 @ 11:42:45
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback