intresserad? MEJLA!

Vet ni vad? Jag har ett sådant himla kli i fingrarna efter att få fotografera, speciellt att fotografera människor. Tack och lov har jag fått napp på några ställen, bland annat hos Driola och hennes pojkvän. Sedan ska jag dessutom få fotografera fruktansvärt söta Lisa och även Malin har berättat att hon vill fotograferas, himla kul tycker jag och jag funderar dessutom på att fotografera Tuva och William nu imorgon när jag är barnvakt, kan bli en fin liten julklapp till deras föräldrar. I vilket fall tycker jag det är himla skönt att mitt sug efter att få fotografera har kommit fram igen, det är ju något jag tycker väldigt mycket om.
Nu ska jag ta och duscha, fy så sunkig jag känner mig, fy!
PUSS

Vill du bli fotograferad?
Mejla mig på;  [email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback