"centrum"

Det blev ingen förbättring idag heller, dels för att jag inte haft tid och dels för att jag tycker det är ganska osocialt att blogga medans man är tillsammans med pojk eller flickvän, eller vad tycker ni? Jag och Johan har precis tittat klart på The perfect storm, så himla värd att se! Verkligen, helt otroligt. En och annan tår kom det minsann men så fin den var, vad är en liten tår då liksom? Planen nu är att vi ska gå en liten kvällspromenad runt i "stan", ni kanske tänker; oj, så långt? Men nej gott folk, Ödeshög är ingen vidare stor "stad". Vilket gör att varje gång jag ser en skylt där det står "centrum" på skrattar jag ganska gott inombords. Nu ska jag i vilket fall sluta skriva skitsnack om min pojkväns hem....by?

God natt på er så hörs vi imorgon.
Nu har jag enormt mycket bilder att lägga upp, håll utkik!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback