Anna "Skjuta upp" Therese Pettersson

Trots att skolan pågick från halv 10 till kvart i 4 gick det ändå väldigt snabbt, vi fick vår andra föreläsning av Henrik på UF och ja, det var väl helt okej att skippa en timmes skola. Det känns lite som att jag håller på att skjuta upp en massa viktiga saker just nu, jag har sagt i snart en vecka att jag ska skriva klart min bokrecension för engelska B, men idag ska jag göra det. Klockan 18.15 ska jag på spinning så innan dess ska recensionen vara klar i alla fall. Att skjuta upp viktiga saker är troligtvis mitt andranamn just nu och brukar också vara då det blir mycket i skolan och liknande. Det blir lite som mitt andranamn så att säga, mitt fullständiga namn är alltså då egentligen min rubrik för inlägget, Anna "Skjuta upp" Therese Pettersson.

Lika bra att sätta igång innan spinningen kanske?
Hörs sen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback