allt har sin tid

Tre timmar och ett antal svepande med trasan är  hela huset städat!

Jag är helt slut i ryggen konstigt nog, eller ja, i hela kroppen men jag har börjat få så himla ont i ryggen, fy! Man kanske borde lägga sig på den bra spikmattan ett tag, trots att det gör så himla ont att komma upp igen. Nå ja, huset är grymt städat nu och fn den som stökar ner igen. Resten av kvällen ska jag ägna åt att lägga in bilder på den digitala fotoskärmen jag fick av älsklingen, så den kan stå framme imorgon då allt folk är här. Alltid bra att marknadsföra sig lite så att säga. Klura med en ny bloggdesign ska jag också göra, och ännu en gång kika i IKEA-katalogen, och läsa alla dessa tidningar jag inte läst än, läsa böcker och invänta min 18-årsdag helt enkelt.
Nu ska jag ta något att dricka, fy vad törstig jag blev helt plötsligt, ni vet sådär vatten-törstig man kan bli ibland.

Hörs sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback