4 månader och 1 dag.

Åh jösses vad jag är rastlös! Helt otroligt vad tråkigt man kan ha en fin vårdag. Jag är trött på allt pluggande jag har suttit med nu i.....2 timmar eller vad det är. Men snart ska jag sätta igång med psykologin som jag har hemtenta på tills fredag. Jag förstår inte så jättemycket av uppgiften men den ska väl lösas i alla fall.

Förut idag kom jag på att jag fyller 18år om 4 månader och en dag. Väldigt intressant så därför kom jag på den fina idéen att börja skriva på min lilla önskelista tills dess. I och för sig har jag inte kommit på sådär supermycket men vad tusan, bättre tidigt än aldrig - eller något sånt. Till mitt skrivande ska jag lyssna på Johan Glans, world tour of Skåne, yey för den mannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback