Stadsparken

Idag har jag varit otroligt okvinnlig, jag har nämligen hjälpt min far att lasta ved. Jag trodde till och med för en stund att min spindelfobi var borta när jag hittade ett vedträ med en liten spindel på, utan att skrika. Dessvärre märkte jag att det var falskt alarm när jag hittade ett annat med en ännu större spindel på, suck. Jag skulle nog egentligen behöva gå igenom en behandling för att mina rädslor och fobier.

Kvällens planer verkar bli trevliga i alla fall, jag ska ut tillsammans med Clara och Anna och äta lite på Stadsparken här i stan. Troligtvis drar jag mig hemåt efter maten eftersom både Clara och Anna är 18 och gärna besöker krogen. Ibland är det så dåligt att fylla sent, usch! Därefter får vi se vad som hittas på här hemma. Men nu måste jag rappa på lite om jag ska hinna.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Svar: haha, ja precis!

btw, usch för spindlar. ><

2009-04-11 @ 10:54:46
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback