Finn 11 fel

God kväll allihopa!
Igår kom jag hem efter en fin helg, en väldigt fin helg faktiskt. Det var skola idag igen med andra ord, vi pratade om Sverigedemokraterna och hade en väldigt roande fotolektion. De där SD blir bara underligare och underligare i min tanke, nog för att jag tyckte att de var konstiga från första början men nu verkar de bara helt idiotiska. Tränat har jag hunnit med att göra också, styrka fick det bli varvat med 40 minuters kondition. Gick väldigt fint faktiskt och nu när jag har varit nere i en "svacka" en vecka eller så är det väl dags att gaska upp mig igen och köra på, det är ju snart sommar så att säga. Men nu har jag ätit och haft en ansiktsmask på och snart ska jag ut och gå, eller ja, om en halvtimme men i alla fall. Det blir en aktiv dag.

Hörs sen!

En liten förklaring till bilden då; vi ska göra om bilden så mycket som möjligt. de allergichockerna kring vissas munnar beror alltså på att de fått min mun istället. Resten hoppas jag att ni ser vad som är fel ^^


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Svar: Ja då får jag se till att ordna det då ;)

2009-04-27 @ 19:07:36
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/
Postat av: EN STRIPPAS BEKÄNNELSER

snygg blogg:) läs om mitt liv som strippa i stockholm och i amsterdam, kram!

2009-04-27 @ 21:00:13
URL: http://kolomiyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback