uppdate

Nu tänkte jag dra en snabb uppdatering från veckan/helgen typ.
I fredags åkte jag i vilket fall till min älskade, såg min första innebandy match och satt på buss i 3 ½ timme, och jag njöt hela vägen, nästan! Helgen sammanfattas som oerhört underbar, bra och allmänt lyckad, verkligen och jag saknar dig redan.

Måndagen/gårdagen var jag i storstaden Stockholm tillsammans med Lovisa, vilket var hennes födelsedagspresent, från förra året. Men bättre sent än aldrig, Jag fann i vilket fall ganska mycket saker, en jack-liknande tröja, en kort sådan, sedan hittade jag en vinterjacka, kappa med stor jäkla krage och tajt i benen och enligt mig ganska snygg. En liten present till Johan hittade jag också, äntligen! Jag fick en t-shirt i present av Lovisa, en vit en med ett ankare på framsidan, blått tryck. Sist men inte minst köpte jag en blå tröja, urringad i ryggen från Monki och det fick slinka ner två dea-dem i påsen också. Det var allt för den dagen, sammanfattas med ont i fötterna, utmärkt och allmänt trevlig.

Tisdag och ledighet från skolan, uppstigning runt halv 11 och frukost, ut till Ingvaldstorp med mamma för att fixa blommor och därefter ner och prata lite om min praktikplats, yes, jag slipper vara på företagsforum, härligt! Därefter till vetrinären och hämta Boston, hem och senare fotografering med Clara och bilderna kommer upp lite senare på bilddagboken troligtvis.

Där var min uppdatering av helgen och dagarna som har varit nu och jag förmodar att ni kan vänta er ännu en uppdatering antigen senare eller imorgon.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback