trafikteori

Sannerligen inte roligt för tillfället klockan 23.02, trafikteori.
Varför ska jag veta vad en förbaskad kylarfläkt används för? Enligt mig hör man på namnet att den fläktar ner kylaren? Är jag fel ute?

I vilket fall så har det varit Idol, plugg och handling med modern. Pilates-bollen ska blåsas upp imorgon, träningen har genomförts och jag är sannerligen nöjd med dagen. Imorgon går jag till kvart i 4 och jag kommer dö av tråkighet, hunger och allt annat möjligt. Därefter hem och skjutsa bror till hans hockeyträning, hem och ut med hundarna och äta, tack och lov, träna och plugga. Låter min dag intressant? Skulle inte tro det, faktiskt, tyvärr!

http://www.youtube.com/watch?v=Z81K6Dkvz88
för tillfället håller låten mig vid liv.
Puss!


Kommentarer
Postat av: David

hahaha ja du är fel ute!

det du skriver är ungefär som att ställa kylen i frysen.

kylarfläkten kyler ner motorn med hjälp av kylan från just kylaren om jag har rätt!

2008-09-04 @ 09:45:36
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback