Stjärnfall

Städat - check
Dammsugit - check
Tränat - CHECK
Duschat - check

Resten får hinnas med imorgon, efter staden tillsammans med Mickis.
Maria lät mig lyssna på en fin låt idag, Stjärnfall med Markus Krunegård, obeskrivligt fin!
http://www.youtube.com/watch?v=1wxvPS6oLlQ bara så att ni kan lyssna!
Efter inspiration i skolan ska jag nu se Bert - den siste oskulden, därefter läsa några få sidor i den
dödstråkiga boken "Den oskyldiga mannen", Den oskyldiga mannen, hallå! Man hör nästan hur ruskigt dålig den är,
varför började jag ens läsa den? Jag kan ju inte bara lämna bort och sluta läsa, utan att veta hur det slutar,
så funkar det bara inte! Inte för mig i alla fall.

Men puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback