snövit

Mediekommunikationen rullar på, åtminstone har den gjort det i drygt 20 minuter nu.
Vi ska meddela två åldersgrupper om att vattnet har blivit förgiftat, jag har för tillfället valt dagisbarn.
Meddelandet ska ha en förknippelse till Snövit hade jag tänkt. How does it sound?

Jag hade en riktigt konstig dröm inatt, jag bodde i Claras hus, utan Clara.
En massa knasiga händelser som jag inte tänkte berätta här, konstigt var det i vilket fall.
Jag ska bara lägga till att vi har 5 månader idag!
<3

Puss!

Kommentarer
Postat av: Johan

Inte du och clara hoppas jag ;)

2008-09-04 @ 10:25:34
Postat av: Johan

det 5 bästa månaderna i mitt liv! <3

2008-09-04 @ 11:12:05
Postat av: clara

hahah vad hände hemma hos mig då ;D!?

2008-09-09 @ 23:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback