Skolfoto

Min klocka ringde 06.15 för att jag skulle gå upp och tvätta håret, jag var ruskigt trött och kände därför efter ifall det verkligen var nödvändigt eller inte, jag kom fram till att det var absolut inte var nödvändigt så jag somnade om till 07.00. När jag gick upp till spegeln kom jag fram till en snabb slutsats: jag måste tvätta håret! In snabbt i duschen och tvätt för att jäkta in frukosten i matintaget, snabbt blåsning av håret och på med kläder, sminkning och allt som behöver göras innan ett skolfoto, jag blev klar på 30 minuter! 
Skolkortet tog drygt 10 minuter att genomföra så frågan är: varför spänner man sig så sjukt mycket inför skolfoton? 
Själv spänner jag mig och får ångest just för att man aldrig är säker på att det blir bra, plus att det är drygt 7 skolor som får skokatalogen. Eftersom jag själv granskar hela katalogen, varje person från topp till tå får jag för mig att folk gör detsamma. 

Men i vilket fall så är det äntligen över och jag ber för att det ska bli bra, tack på förhand Gud!
Nu ska jag rita grisar i Illustrator! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback