rättvist?

Sista lektionen utgick på att svara på olika mediafrågor vi i klassen fick, tjejer mot killar.
Reglerna var då att om man svarade rätt på frågorna i lagen fick det andra laget nästa fråga osv.
Mitt i "leken" ändras plötsligt reglerna så om man svarar rätt på en fråga fortsätts det, det ledde till att killarna fick en ledning med 12 poäng, när de väl inte kunde en fråga fick vi nästa och vi tog in 10 av de 12 poängen.
Rättvist? Inte enligt mig, eller de andra.

Men nu ska jag snarast gå ut med hundarna och därefter över till Ellen som fyller år idag,
Grattis grattis! :D
Efter ett snabbt grattis måste jag hem och fixa engelskan som måste vara inne imorgon, pust!

Dagens citat:
"Ja ni ser lite slaka ut så det är väl ingen mening att dra igång något nu"
Buggis.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback