nu jäklar

Jag får se till att få ordning på mitt liv, åtminstone lite granna!

Jag sitter för tillfället och funderar på vad som måste göras och jag har  kommit fram till att jag måste städa rummet, dammsuga, träna, duscha och därefter göra engelska och trafikteori. Men faktiskt så ser jag fram emot det, jag gillar att ha fullt upp, inte allför mycket men ändå lite lagom sådär. I alla fall så att jag har lite att välja mellan!
Jag har då i helgen fyllt år, en mobil, massor med smycken, pengar, presentkort, bakbok, blommor, en tavla var lite av vad jag fick av mina gäster, jag tackar ödmjukast! Igår körde jag och pappa ner Johan till Norrköping, alltid lika hjärtskärande! 
Men nu ska jag i vilket fall försöka få fart på mitt liv, önska mig lycka till,
för nu jäklar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback