Hello vs. Not Hello

Problem, jag är person nummer 1, och har en vän som är person nummer 2. Som därefter har en vän nummer 3. Som jag aldrig har pratat med eller något liknande, inte ens hälsat på. Ska jag nu, i skolan där båda gå, hälsa på nummer 3?

Enligt mig är det självklart att jag ska hälsa, men hur ska jag då hälsa?
Det blir bara ruskigt pinsamt enligt mig om nummer 3 inte hälsar tillbaka, visst, då är jag trevlig men det blir ändå en pinsam situation. Jag har nu kommit fram till, efter mycket övervägande att jag ler åt person 3, senare när man har lett (?) åt varandra till hälsning kan man börja säga Hej. Rätt?!

Kommentarer
Postat av: Johan

Vilka otroligt nödvändiga saker att fundera på^^

2008-09-05 @ 23:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback