fix me

Trafikteoriprovet avklarat och jag tror faktiskt att det gick bra, eller jag hoppas det i alla fall.
Ändrade planer var temat för dagen tror jag, istället för att åka hem så åkte jag, Maria och Clara ner till Coffeehouse och åt mat och fikade. Trevligt men det blev dessvärre mindre plugg, men provet är inte förrän
torsdag så jag tror nog att det går bra, matte är ämnet.

Nu vill jag fasiken ha en ny design på min blogg, buhu.
Jag ska nog ta tag i det i veckan, kanske onsdag eller torsdag så får vi se hur lång tid det tar innan mitt
tålamod tar slut och hur många svordomar jag då har uppkommit i.
Det kan bli ganska intressant att räkna.

Men nu ska jag nog läsa lite matte eller bloggdesign, får se vilket jag har mest lust med,
host bloggdesign host!
Puss kompisar! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback