Efter klagan..

Efter lite klagomål från min käre pojkvän känner jag att jag måste skriva lite mer om helgen.
Jag kom fram runt halv 6 eller så och vi tåg tåget till Mullsjö, fixade mat och pratade med dessa andra trevliga
pojkar som bor där. Åt mat och gick därefter och la oss, kikade på film och liknande :)
Lördagen tillbringades med min älskade i staden Jönköping, Johan införskaffade en t-shirt och därefter gick vi för att se Patrik 1,5 på bio, jag tjänade 10kr av att en av killarna som satt framför oss nämnde att filmen var äcklig eller något liknande efter att huvudpersonerna kysstes (vilka är två killar), Torkel Pettersson och Gustav Skarsgård. 
Jag har då redan sett filmen men det skadade inte att se än en gång, sjukt bra och rolig film faktiskt och bör ses av de flesta, dock inte de som befinner sig i den åldern då man är homofobisk. 

Men åter till helgen, inhandling av mat och fixande och därefter film tillsammans med resten. Söndagen användes för att gå runt sjön och därefter vänta på att åka hem. 

Jag blir alltid fruktansvärt tom när jag åker ifrån dig, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback