Cornflakeskuppen

Utvecklingssamtal i skolan och snabba lektioner, inget som har stört mig i vilket fall.
Samtalet gick i alla fall bra och VG eller högre i varje ämne, bortsett från matten men det är ingen nyhet för min del.
Jag är nöjd med det i alla fall.

Du "anonym" som envisas med att påpeka att jag så pinsamt har stavat fel på farewell tänkte jag bara berätta att
jag redan vet detta. Jag kom på det i princip direkt efter att jag hade startat bloggen och är därför mycket väl upplyst
om att det är fel. Jag hoppas att det inte stör allt för många.

Nu ska jag fortsätta kolla på Lilla Jönssonligan - Cornflakeskuppen.
Och senare ska jag sätta mig med matten och läsa lite bloggdesign.
Puss!

Kommentarer
Postat av: madde

det var inte menat så att du skulle ta illa upp! :)

2008-09-30 @ 19:51:46
URL: http://madelenewinberg.blogg.se/
Postat av: David

mig har det bara stört ca 8 ggr så inga fara på taket!

2008-09-30 @ 20:30:08
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback