Coldplay

Igår var det Coldplay, underbart bra och jag tänkte dra en snabb genomgång om hur kvällen var.
Insläpp vid 6 ungefär och förbandet Albert Hammond Jr drog igång runt halv 8, sjukt bra men publiken
var sjukligt dålig vid förbandet, inget drag alls och jag funderade på om publiken verkligen var rätt.
Runt 9 började Coldplay spela, underbart bra och de började med sin instrumentala låt Life in Technicolor, helt underbart och Chris Martin sjunger ut för full hals. Trummisen Will Champion gick lös totalt på sitt instrument, helt makalöst att se och jag njöt varje sekund av spelningen. Svetten droppar från Chris Martin och en ultimat storbildsskärm tänds upp, graorw! Det bästa jag sett på sjukt länge, rejält tryck och allt var makalöst.

Enligt Aftonbladets journalist så är dessa bäst när de tar i så det sprängs,
jag håller fullkomligt med, trycket är ofattbart och jag lovar att bilder kommer lite senare från konserten.

Tack vänner för en utmärkt kväll!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback