6h

Första lektionen är avklarad om drygt jättelång tid, suck!
Vi diskuterar tidningar och liknande och vi har kommit på massor av klagomål till
kuriren. Tidningen är rent av förjävlig, ingen information alls och det står endast bara
om 40-åringar som inte har något liv, är det kul att läsa? Nej! Sannerligen inte. 

I vilket fall ska jag om 6h sätta mig på en buss mot Jönköping och efter en stunds åksjuka (jag måste komma ihåg tabletter) möts jag av min älskade. Jag längtar!
Jag kommer till Norrköpings central på söndag klockan 21.30 så om ni måste eller vill nå mig får ni satsa på mitt telefonnummer. :) Det blir bra, hoppas jag, jag kommer vara ruskigt trött men sådant får man offra. 

<3
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback