utvärdering 4/10

Kvällen igår var helt underbar, jag har inte skrattat så otroligt mycket på så länge.
Det är fantastiskt att skratta tillsammans med er.
Tacos, Lilla Melodifestivalen (kommer jag våga, kommer jag droga), stjärnor på is och Malarky.
Allt detta fanns i utvärderingen av kvällen men det bästa med hela kvällen var ändå:

Fladdra med läpparna-bilderna 
Jag vet att ni kommer slå ihjäl mig nu, men dom är så fruktansvärt roliga,
dessvärre finns det ingen bild på Clara men hon överlever nog.

Här kommer dom i alla fall.
      
 
 
Jag vet, man kan knappt va snyggare!
Men tack för en helt otroligt bra kväll!
Puss på er, mest för att ni är så jävla bra! :*

Kommentarer
Postat av: matilda

gulligt, tjejen! jag ser ut som en jävla råtta..

2008-10-05 @ 14:10:38
URL: http://msvanqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback