Skummish på biblotek

Jag tror allvarligt talat att jag håller på att bli sjuk, tyvärr.
Jag fryser i princip hela tiden och är sjukt snuvig, näsan bara rinner, usch!
Too much information.

Resten av kvällen kommer garanterat innehålla tv, dator och varm choklad.
Jag funderar på att sova en stund kanske, men det är nog försent nu.
Min blogg börjar bli ganska tråkig igen, tyvärr. Jag hoppas att jag kommer på något att skriva om.

Förut kom jag att tänka på att det är väldans dumt av affärer eller caféer att dom inte tar kort, tänk hur mycket dom förlorar på att inte göra det. Vad jag vet så är det väldigt få som har kontanter, jag har det i alla fall väldigt sällan. Det är lite dumt tycker jag. Jag har suttit på bibloteket hela dagen nu och läst min engelskabok och gjort lite trafikteori så nu hoppas jag att det sitter en aning i alla fall. På bibloteket fanns det i alla fall en gubbe som satt och kollade i böcker (ovanligt på ett biblotek), men han rabblade en massa siffror och sen årtal, skummish!
Nu ska jag kolla vidare på Cops och tända lite ljus så att jag får lite värme i alla fall.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback