Thank God for Friday

Nu är jag hemma, eller jag har varit hemma en bra stund.
Turnén 2008 var toppen, ruskigt bra var det faktiskt. Jag gillar komiker som skämtar om allvarliga saker, liksom Özz Nujen. Mer tänker jag nog inte säga, med tanke på att Johan ska på samma sak om någon månad/vecka?

I vilket fall var det utmärkt underhållning, jag hade kramp i käkarna efter 5 minuter och värk i magen efter 15.
I morgon hinner jag dessvärre inte blogga, tror jag inte i alla fall.
Jag slutar klockan 4 och därefter måste jag hinna hem och duscha, byta om och rusa ner till Norrköping för att hämta Johan vid bussen. Jag får se om jag kan blogga något i helgen men jag hoppas på det :)

Nu ska jag kolla vidare på Hells Kitchen & därefter sova eftersom jag försov mig till tjugo i 10 imorse,
det vill säga att jag hade 20 minuter på mig att klä på mig, äta frukost och åka ner till praktiken. Men jag fick skjuts av snälla mammsen så jag hann i alla fall.
Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johan

äta frukost...

2008-10-10 @ 09:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback