P.S I love you

Helgen har tillbringats tillsammans med Johan, <3
Fredagen blev firande ute på Djulönäset och lördagen en massa firande av mormor och Adam.
På kvällen blev det bowling och umgänge.

Jag har kommit fram till att jag har förälskat mig i en massa citat, från olika filmer, låttexter, bloggar osv.

"i don't have much in my life, but take it. It's yours."

citatet har jag funnit på niotillfem.devote.se.
citatet passar mest in i mitt liv just nu i alla fall.
Hela inlägget blev nu väldigt kärleksfullt, men kärlek är fint.
Ta vara på den.
Jag tänkte nu ha laddat upp en fin bild som jag fann på mitt skrivbord (på datorn) nyss,
men jag får återkomma till den eftersom min dator är trög.

Dagens låt: Kurt Nielsen - Rise to the occasion
http://www.youtube.com/watch?v=_Rtvs0BxkNA

Puss och gonatt!

Kommentarer
Postat av: - EmmaConstance -

Svar: Just nu lottar jag bara ut.. om jag hinner. Har nämligen inte tid att fixa :P

2008-10-12 @ 22:43:49
URL: http://emmaconstance.webblogg.se/
Postat av: Johan

Det var jobbigt att vakna imorse... <3!

2008-10-13 @ 09:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback