Planering

Dagen har tillbringats på lugnaste sättet och mestadels framför datorn.
Jag har nu kollat klart på När karusellerna sover och tror minsann att jag ska se efter om Pettson och Findus finns på Youtube, eller kanske Julens hjältar. Jag får se helt enkelt.

Veckans schema verkar bli bra och finfint.
Måndag ska jag träna med mammsen och jag tror att jag ska försöka köra slut på mig själv rejält. Tisdagen ska tillbringas med Matilda om vi nu hinner höras men det ska nog inte bli några problem, onsdagen ska tillbringas med andra Matilda, (många Matilda här) och jag ser verkligen fram emot det. På torsdag kommer förhoppningsvis Johan och sen är det fredag vilket betyder mysfaktor på hög nivå, troligtvis Lager 157 också.
Jag gillar att ha mycket att göra, när dagarna är fullsmockade med saker som man bara måste hinna med, jag gillar helt enkelt att ha press på mig, det får mig att snabba på och för en gång skull sätta igång min hjärna för att tänka lite!

Dagens låt: Coldplay - In my place
http://www.youtube.com/watch?v=_XonuuQZSCE

If you go, if you go
Leaving me here on my own
Well I wait for you


Något mer inlägg kanske kommer,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback