Perfektion

Min dag har bestått av att städa i hela huset, jösses så duktigt av mig!
Jag tror jag lider av en lätt perfektionism, jag kan knappt låta bli att ta bort ett hårstrå från någons tröja,
oavsett om jag känner personen eller inte, bara jag stör mig på hårstrået tillräckligt så måste det bort.
Likadant om jag ska bädda en dubbelsäng, det måste vara lika mycket tyg på ena sidan av sängen som den
andra, annars går det ju inte. Men jag tror det börjar försvinna, lite i alla fall.

Exempel: Jag var på bio någon gång i tiden, jag står ganska nära en kille och rätt som det är kommer en myra krypande,
över denna killes öra, kryper runt där ett tag och sedan upp i håret. Jag kunde knappt hålla fingrarna i styr, fy!

I vilket fall har jag skickat ett mejl till min läkare om mitt knä, känns otroligt skönt att jag har klarat av min del,
nu är det deras tur. Jag hoppas att allt blir bra!
Puss och godnatt kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback