Nu har Therese tänkt igen!

Jag har fasiken gjort allt jag skulle göra idag, förutom att städa, fasiken!
Jag sitter i alla fall och ser på Generation Fett, det är faktiskt inte mysigt, tyvärr. Jag har sagt det förut och säger det igen, jag blir ledsen när jag ser små barn som är så otroligt överviktiga, och ännu mer ledsen när jag ser att föräldrarna ser precis likadana ut, fy!

Jag funderade på en liten sak förut, varför är alltid nybäddade sängar så fruktansvärt sköna?
Trots att man inte vill bädda rent för att det andra lakanet är så sjukligt skönt för att man har vant sig vid det, det är så mysigt att krypa ner i en nybäddad säng, visst har jag rätt?!

erkänn att jag ser ut som en riktig tänkar-människa! :O

Puss!

Kommentarer
Postat av: Nörden

det finns inget R i ordet lakan :)

2008-10-22 @ 23:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback