Lite tänk sådär på morgonkvisten

Är det bara jag som har tänk på att gubben/killen på Rix Morronzoo, Fredrik någonting, ni vet han som läser upp nyheterna imellan när de andra pratar?
Är det då bara jag som har tänkt på att det är samma Fredrik som läser upp vad folk äter under en hel vecka i "Du är vad du äter"? Lite roligt sådär att komma på, framförallt när jag har funderat oerhört länge på det.

Jag har börjat  med en smart sak,
hela tiden kommer det upp tankar i mitt huvud, jo faktiskt, det är riktigt sant.
Sådant som jag tänker: "Oho, det här ska jag blogga om", men på grund av min närminnesförlust, likt Doris i "Hitta Nemo" så glömmer jag bort det lika snabbt som jag har tänkt att jag ska blogga om det. Det här kan jag därför störa mig på en hel jädra dag! Men nu sörrni, har jag börjat med en riktigt smart sak, jag tror nog att smartheten kommer från Johan, jag har nämligen börjat skriva upp punkter, som jag ska skriva om på bloggen, i min mobil. Är inte det det smartaste ni har hört någonsin så säg mig!
(Märk väl ironin)


Kommentarer
Postat av: clara

Det är samma Fredrik (;!

2008-10-18 @ 15:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback