helvetes j***a ************

Hm, vad är det för en dag? Det är en skitig-dag, för det är ingen vanlig dag för det Therese äckel-päckel-otur-allting-går-skit-dag hurra, hurra, hurra!

Inget går vidare bra idag, jag trodde faktiskt att den skulle bli riktigt hyffsad när jag vaknade men ack så fel man kan ha!
Det visar sig att flera hundra har försvunnit från mitt konto, jag är ruskigt säker på att jag inte har gjort av med allting på mindre än en vecka, det går bara inte, något är fel. Jag måste kolla närmare på det här innan dagen är slut.
Förvisso har jag fortfarande mina försäkringspengar kvar, dock inte allt men ah, lite i alla fall, sen är mammsen skyldig mig lite granna.

Åh, skitdag!

Kommentarer
Postat av: Erika

Eller så skickar du lite bilder i ett mejl via msn ;) för jag har ju inget photoshop hemma utom i skolan så kanske jag får klart en design innan veckan är slut ;) hehe

2008-10-21 @ 19:15:51
URL: http://erikalauri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback