Amelie från Montmartre

Jag var som sagt och klippte mig förut idag.

Ni får slänga in en kommentar om vad ni tycker.

Det regnade rejält när jag cyklade hem, men i vilket fall jag har pluggat en hel del matte idag
och runt klockan halv 7 kom Maria hit och vi kikade på film, Amelie från Montmartre.
Otroligt bra tycker jag i alla fall, 4 av 5 toast, kanonkul!

Just nu kikar jag på Generation Fett , tanken slår mig bara.
Hur kan man bara äta, äta och äta och inte tänka: Jag kanske borde sluta äta nu?
Att det inte ringer någon klocka eller så?
Jag blir ledsen när jag ser överviktiga barn, och arg och besviken när jag ser att föräldrarna
är precis likadana, sucka!

Men nu ska jag läsa igenom matten återigen och därefter krypa till korgs och tala med min kärlek i telefon
hade jag tänkt.

Ha det bra kompisar.
Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla gumman!

Det heter inte korgs det heter kojs.

Älskar dig iallafall-

Puss

2008-10-01 @ 22:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback