8/10

Idag har jag, på praktiken framkallat flera bilder, en som mormor ska få, en till mig själv, en till Johan & en till mammsen, den blev dessvärre oerhört stor så vi får skriva ut den här hemma istället. Annars har det varit utmärkt på praktiken och jag har äntligen tryckt klart alla skivor, så dessvärre blir det inget med cd-skrivande för min del på ett bra tag framöver.

Jag slutade klockan 4 så jag åkte ner till Nautilus och tränade sönder mig, jag fick ett nytt program, dessvärre har jag redan strukit två stycken maskiner, ena är en axelmaskin, anledningen till att jag har strukit den är att mina axlar redan är hemska och muskliga nog så nej tack! Den andra är en magmaskin, vilket jag får otroligt ont i ryggen av, så istället för att sitta i den maskinen så kör jag på mattan istället.
Därefter har jag varit ute och gått, duschat och ätit mat.
Jag funderar på att ta upp Dagens låt igen kanske, jag får börja idag och se hur det går :)

Nu ska jag kolla på Generation Fett, det blir intressant, eller något.
Dagens låt: The Killers - When you were young
http://www.youtube.com/watch?v=KpPMHSIwyCI   (akustisk)
http://www.youtube.com/watch?v=RdTklvMGaxY     (video)

Puss och godnatt kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback