Toppen!

Börja dagen med 3 timmars håltimme, samtidigt som huvudvärken växer starkare & starkare, därefter en lektion på en timme och sedan ledigt i 1½ timme och därefter körkortsteori som gick helt okej.
Men nu sitter jag i alla fall och fryser i mitt iskalla rum & fläkten är på max insåg jag nyss, det måste ordnas.

I alla fall, allas vår Lars åkte då ut ur Idol i fredags, hemskt tycker jag, skönt tycker andra. Jag tycker det är synd att han inte fick visa sitt rätta jag, eftersom att när han spelar sina egna låtar är det fullkomligt underbart, i alla fall i mina öron. Lite synd att han åkte ut som sagt men vad gör det. Nu vill jag, mer än allt annat att Johan Palm ska åka ut, UT, UT, UT. Vem vill att en kille som ser ut som en tjej (förlåt), samt är i målbrottet så sången låter hemsk? Inte jag i alla fall, mestadels är det troligtvis hans släkt och vänner som röstar, plus alla små 93:or till 00:or som röstar. Usch!
Ut med Johan Palm, snälla!

Nu ska jag se klart på Jalla jalla, i övrigt sjukt bra, och därefter ta en varm och behövlig dusch.
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback