where the ocean meets my hand

Från igår fram tills idag har vårat internet inte funkat och därav nada bloggande, i vilket fall mötte jag Lovisa igår och vi hyrde film, The hills have eyes 2, äckel! Vi bakade också och hade det trevligt och jag följde henne en bit på vägen runt 12 och slocknade därefter som en stock hemma.
I dag har jag i vilket fall grejjat pass tills jag och mammsen ska åka utomlands i sommar, ätit tillsammans med familjen i stadsparken, klippt häcken och pratade med Johan. Dessutom gjorde jag något väääldigt icke-intressant förut när jag klippte häcken, ett av handtagen är trasiga och utan att tänka mig för slutade jag klippa och tog i handtaget vilket lossnade och åkte rätt på min fossing, två småsår (ytterst små) blev det och dessa läker nog snarast.

Jag har kommit fram till att jag måste skriva kortare än förut, det blir sjukt mycket att läsa annars och alltför mycket att störa sig på, så jag ska bättra mig framöver, jag lovar! Jag far också till Johan imorgon och kommer icke att blogga, så take care så länge så att säga! :)

killevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback