sommar till salu, någon?! - 23juni

Jag blev väckt av ett sms klockan (för att vara exakt) 05:40, av Johan, iofs var smset totalt underbart så det var ganska milt att vakna till det, jag somnade om och jag blev istället väckt av mammsen 11, åt frukost och såg därefter klart American Pie 2 som jag började se på i går. Därefter började jag med att dammsuga hela huset och sedan skura, en liten stund senare tog jag mig an badrummet, uj vilket städfreak jag är!
Resten av dagen har jag lagat mat, kikat på film och varit ute och gått med hundarna, en totalt slapp dag och jag känner mig för tillfället tjockare än någonsin, måste bli ändring på det ^^
Men nu ska jag i vilket fall nörda vidare med mina Astrid Lindgren- filmer, just nu "Karlsson på taket".
Fy vilken äcklig gubbe det där är egentligen, och om man dessutom tänker att han är en pedofil blir det inte bättre, speciellt inte när han säger "Om du är snäll så kanske du kan få följa med mig upp på taket", det är liksom standard-repliken för dagens pedofiler. Uscha-mej! Vanligtvis brukar jag inte tänka så om dessa filmer men bara tanken på Karlsson är lite äcklig med tanke på att han är, men det är mina tankar.
Jag är ruskigt trött på det här tråkigt vädret just nu så, ge mig sommar för sjuttsingen, jag vill vara ute ju och inte sitta inne en hel dag utan att få dåligt samvete för att man knappt varit ute något, så rå hit med sommaren nu! Tack!

Men godnatt & Hejsan Hoppsan Lillebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback