torsdag

Skeppohoj, (jag kör en Clara)
dags att ge er den dagliga rapporten för dagens händelser.
Började med att cykla iväg till skolan, fick dessutom tillbaka min fördjupning i svenskan, VG och jag är helt nöjd med det iaf. Fick dessutom tillbaka mediekommunikations-provet (långt ord det där) också VG määäääään, 2p ifrån MVG vilket är en aning surt. På idrotten badade vi tillsammans med allas vår älskade Solveig, faktiskt förvånandsvärt varmt i vattnet må jag säga. Vi stannade kvar en liten stund i skolan för att se treornas mösspåtagning, ytterst intressant faktiskt, och yes, man blir faktiskt pepp på att ta studenten när man ser detta, men, TVÅ ÅR KVAR, SHALALALALALA!
Cyklade iväg hem och tåg tåget till norrköping, hittade bland annat lite kläder tills lördag, ytterst bra!
Åkte hem tillsammans med mitt sällskap och därefter har jag endast tagit det lugnt och varit med familjen, grillat oså!

Dessutom har jag funderat på en hel del saker, och följande är några av miljoner saker som rör sig i huvudet.
* Vad skulle man egentligen säga om man öppnade skolskåpet en dag och någon satt där?
* Är zebran vit med svarta ränder?
* Varför har just killar så oerhört svårt att erkänna när dom har fel? 
* Finns det spöken?
* Vad skulle hända om man gick fram till någon på stan som verkligen ser steeeeeentuff ut och kramade personen?

Nu väntar en trevlig helg, hoppas i alla fall jag!

Pöss :*
OH MY GOD, I'M IN LOVE!


Kommentarer
Postat av: David

Är zebran vit med svarta ränder?

Varför har just killar så oerhört svårt att erkänna när dom har fel?

svar:

a Zebran är vit med svarta ränder, ränderna bildades så att de skulle ha ett kamoflage. Tittar man på en grupp zebror på håll så ser de ut som ett skitstort djur istället för många olika.

Tjejer har väl minst lika svårt att erkänna det?

2008-06-06 @ 10:22:04
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback