sumsumsummer! - 13juni

För att bättra på min fina försovnings-vecka så vaknade jag idag 08.07, det vill säga att jag vaknade ungefär 20 minuter innan jag började och fick därför skjuts av mammsen, det tackar vi för!
Fick reda på första lektionen att jag äntligen får MVG i historia vilket är oerhört trevligt med tanke på att jag aldrig varit speciellt intresserad av historia eller fått mer än G i ämnet.
Fikade tillsammans med tvåorna på andra lektionen och sista lektionen ägnades åt att titta på filmerna vi arbetat med under den senaste veckan då våran hade namnet Insider special då Aschberg (?) granskade medieprogrammet.
Slutade därmed runt halv 12 eller så och traskade mot stan tillsammans med Erika och satte in pengar och därefter hem, åt lite mat osådär och runt halv 4 åkte jag tillsammans med Mickis för att träna och det blev total avmaxning av mage, armar och rygg, PLUS att vi körde kondition i cirkus 20 minuter, duktigt må jag säga!

Cyklade hem i regnet och duschade och lite så och därefter åkte jag och Mickis ner på stan för att äta pizza, mindre duktigt må jag säga, och mötte även Ellen, oerhört trevligt!
Familjen Stahl var över och åt mat och vi skrev även ett överklagande brev till försäkringsbolaget angående mitt knä och jag hoppas då att det blir bra, men ska väl sätta oss  imorgon för att skriva klart det och därefter skicka in det.
Men i vilket fall så har det varit en trevlig dag och imorgon är det skolavslutning, planerna är som så att först få betyg, därefter kila till duveholmshallen och kika på studenterna, åka hem och fixa och trixa och därefter åka ut till näset för att gratta Claes som tar studenten, grattisgrattis, senare hem och vänta på att klassen kommer över och kika på fotboll för att sedan gå ut och parta och ha ordentligt skoj!

Jag har även insett att mina rubriker på bloggen måste definitivt bli bättre, dom är oerhört tråkiga och jag måste då göra något åt detta, då folk måste tro att jag dumförklarar dem då jag skriver dagens namn och de måste då tänka: ja, jag är inte helt efterbliven och vet faktiskt att veckodagarna är måndag, tisdag, onsdag, torsdag och så vidare. Men just nu orkar jag helt enkelt inte alls skriva mer med tanke på att jag är ruskigt trött och har ont i princip överallt, så nattinatti och sov gott allihopa!

Pöss! :*
you´re the closest to heaven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback