sagoslottet är underskattat - 22juni

Veckan som har varit har varit otroligt underbar och jag är rejält trött just nu,
vi åkte till Gbg och vi gick på Liseberg osv, vädret var helt okej och vi hade massor med roligt, och min ständiga favorit är för tillfället Flum-Ride, även kallad Stocken, eftersom efter åkturen vet ingen om man är svettig eller blöt, smart, jag vet!
Vi åkte hem och åt pizza och jag måte poängtera att det var de minsta pizzorna jag någonsin sett, allvarligt talat så var deras "familje"-pizzor lika "stora" som våra "singel"-pizzor, skrattretande må jag säga.
Dagen efter ankomsten var vädret otroligt trist och det regnade massor och vi beslutade oss för att åka hem runt klockan 6 efter ett antal åkturer i sagoslottet, vilket är en underskattad karusell må jag säga.
Mamma ringde dessutom och vi beslutade att Johan skulle följa med hem nästa dag, woho! :D
Dagen kom och det var dags att åka hem, vi gömde Mickis skor och hon blev sur och skrek icke-barn-tillåtna-saker! ;O
För er som inte har förstått det så var det då midsommar dagen till ära och vi åkte hem för att sedan ta emot vänner från alla håll och kanter och jag ber om att få tacka för en trevlig kväll.

Jag ber även om ursäkt för mitt dystra humör men jag var endast trött och sliten men jag hoppas att inget av detta märktes. Lördagen tillbringades med min älskade och vi hyrde film och hade det allmänt mysigt och jag uppskattar ditt sällskap mer än vad du anar! Du är den bästa som finns för mig!
Söndagen bestod av att vakna, äta frukost, duscha, fixa&trixa och sen åka ut till golfbanan, hejja på Linn och resten av familjen Bennetoft och sen äta middag tillsammans med familjen.
Vi åkte därefter hemåt och kikade på "Du är inte klok Madicken" och då klockan blev 17.55 och mammsen skjutsade ner mig och Johan för att lämna av honom vid tåget, och bara så du vet; jag saknar dig redan min älskade!

Nu ska jag i vilket fall som helst ta och mysa med mig själv (usch vad äckligt det lät) och kika på film som min enastående bror har kirrat åt mig, mycket tack! Jag började av någon anledning tänka på reklamen om den där glassen ni vet, texten går något som: Ja hur skulle då världen se ut? Babababababababababa, så är du ändå alltid min lillebror.
Är det någon mer än jag som vet vad det är för reklam? ^^

Men ha det bra och jag citerar bloggaren Stina (nej, det är verkligen ingen idol, snarare underhållning)
PEEEEEEEEEEEEEEAAAAACE!

Kommentarer
Postat av: Johan

GB :A

2008-07-08 @ 15:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback