onsdag

Efter en hel kvälls slit med epok-jävlarna (Gud förlåt mig) sätter jag mig för att sammanfatta dagen som har varit en aning hektisk men ändå helt okej.
Började som vanligt med skolan där vi för det mesta filmade, och vi beslutade att eftersom Sebbe normalt sätt inte är flintis tog vi ett par strumpbyxor och därav fick vi en flintskallig Sebastian, kreativt må jag säga! :>

Efter skolan knallade jag vidare mot Tallås för att på vägen möta Linn, som jag i övrigt inte träffat på baotalänge,
vi satte oss på coffeehouse och åt och pratade, tills en läskig man kom fram och sa följande citat:

" Du är väldigt vacker"
Linn svarar häpet:
"Jaha, tack så mycket"
Mannen fortsätter och säger:
"När jag såg dig, jag visste var var tvungen att gå fram och prata"
Både Linn och jag skrattar och tänker att han ska nu gå iväg, men icke, han fortsätter istället:
"Är du ledig?"
Och jag vill bara tala om att mannen i fråga var i åldern 25!
"Nejdu, jag är upptagen"
"Men vi kanske ses nästa år?"
"Mja, vet vem, jag tror att du kanske är lite för gammal för mig"
"Tycker du jag är gammal?"
"Nej, men för gammal för mig"

Efter mycket om och men går han slutligen därifrån och vi fortsätter vårat trevliga samtal,
Jag cyklade efter cirkus 3timmar på Coffeehouse hem och bäddade snällt rent i mammsens och pappsens sängar, eftersom de fått nya madrasser pga att min kära mor får så ont i ryggen av tempur (?!?!, jag som trodde tempur var bra för ryggen). Pappa lärde mig grilla idag och till sist gjorde jag klart epokerna och jag är äntligen klar med hela Svenska A!

I vilket fall som helst är jag bumsetrött nu och kurar strax ner mig under täcket,
men, för att avsluta inlägget tänkte jag bara skriva; two months of pure love darling!
Just så är det, två månader idag!

Pöss :*
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback