måndag

Likt alla andra måndagar vaknar jag med huvudvärk, kliver upp, kirrar frukost och sedan ta en tablett för att lugna ner partyt i huvudet! Cyklade iväg till skolan för att sista lektionen bestämma vad vi ska filma, eller ja försöka bestämma iallafall, cyklade vidare ner till stan för att beställa tid hos pedikyr grejsimojs, rulla vidare mot banken för att sätta in pengar.

Jag tror dessvärre inte allt stämmer med mina pengar där, jag borde ha 3000 men har bara 2000, this is cp!
Men för att fortsätta dagen cyklade jag vidare för att beställa tågbiljett tills torsdag då jag tuffar mot Norrköping tillsammans med min bästa vän.
Rullade vidare hemmåt och påbörjade epokerna, går faktiskt hyffsat bra och jag känner att det finns ett litet hopp om att jag ska bli klar till måndag nästa vecka, håll tummarna allihopa därute!

Jag tänkte avsluta hela inlägget med citat från Erik som har kommit fram under våren,

"Rasmus, om vi skriver ut samtidigt nu blir det grupptryck"
"Det måste vara svårt att ha släktträff när det är ljust"
"Vet du Clara att i Schweiz säger man Hej Schweiz när man säger hej?
Clara svarar förvånat: Nej gör man?"

Citaten är många men mitt minne är kort, dessvärre!
Men godnatt på er!

Pöss! :*
jag saknar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback