fredag

Denna oerhört varma dag har jag vaknat, kirrat nya poolen som är busstor! Därefter cyklade jag och Mickis ner till djulö, spelade minigolf vilket gick lika dåligt som att hitta en snygg i Finland, ungefär.
Därefter cyklade vi tillbaka till stan, och eftersom det är Nationaldagen så firar Katrineholmsbor det med att sitta vid öltältet och se och höra artisten Velvet, inte alls pjåkigt.
Cyklade hem igen och ringde Clara som kom hit och åt glass och pratade till cirkus halv 11 och jag gick därefter ut med hundarna, hälsade på studenter och just nu sitter jag endast och stirrar på denna oerhört söta skärm!

Dagens irritation faller på alla dessa oerhört älskade fjortisar,
tycker dom verkligen att det är snyggt att vara kakiga i ansiktet av allt smink, ha sönderblonderat hår och idominsalva på läpparna? Jag hoppas för gud att dom endast är inne i en svacka i sina liv för ursäkta om jag är såååååå negativ, men jag tror inte pojkar tycker det är speciellt attraktivt när detta folkslag kommer och knappt vet att Sverige hör till Skandinavien? Endast en frågeställning som är mina egna tankar och yes, jag vet att jag har tjatat oerhört mycket om fjortisar men PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS på dom! :*     NIET!

Pöss :*
do you know what?
I miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback