2 år kvar, shalalalala! - 14/15 juni

Började dagen med att för en gång skull inte försova mig och iväg till skolan, såg treorna gråta och gick förbi ett antal studenter som sjöng finfina sångar såsom:

SP ITTARE MAN SKA VA SPITTARE.
SP EKARE KAN MAN VA HETARE.
HELA DUVE NER PÅ HUK, NI SKA FÅ BYGGAR-K*K.

och så vidare, satt och lyssnade på rektorn andra oerhört tråkiga män och kvinnor som aldrig ska fatta sig så långt men ändå som pratar i ungefär 40 minuter, vuxna har ingen tidsuppfattning helt enkelt. Powerwalkade jag ner mot stan och kikade på vagn-åkning tillsammans med Mickis och Ellen, blev en hel del kort och kika in på http://theresepettson.bilddagboken.se , skyndade hem och åkte därefter ut till Djulönäset och firade Claes som tagit studenten, grattisgrattis.

Åkte därefter hem och väntade in klassvänner som kom och kollade fotbollen, därefter ville vännerna testa på Wii fit och började spela det och efter cirka 2 timmar spel blev det istället singstar, duell. Oerhört kul och trevligt, men vi spelade till ungefär halv 11 och vi började därefter gå mot stan, träffade vänner och grattade massa studenter, och man fick höra ett antal gånger texten: 2 ÅR KVAR, SHALALALALA! 
Ringde ett x antal gånger till taxin runt halv 2 och de hämtade upp oss vid 2. Jag somnade och slocknade runt 3, halv 4,
dagen för 4 ½ toast!

Söndagen har tillbringats med Clara hela dagen och vi har kikat på film, oerhört trevligt och mycket prat om gårdagen och vilka knäppa människor det finns i lilla staden Katrineholm. Vi kikade på Napoleon Dynamite som var något under förväntan, kan knappast säga att jag tycker den var bra med tanke på att det enda som fick mig att skratta var det underbara citatet "jag gillar dina ärmar på tröjan". Jag är oerhört trött och vill just för tillfället bara lägga mig och sova, men jag ska i vilket fall vara snäll mot Mickis och följa med henne till stan.

Pöss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback