1408

Snabb dag och oerhört skönt och varmt, började med att äta frukost och därefter hjälpa mammsen med en hel del saker, gick ut en sväng med hundarna och la mig därefter för att sola så nu är  jag rejält fräknig och lite smått bränd över hela kroppen. Lämnade iväg klänningen till farmor så hon ska se vad hon kan göra med grejset, därefter åkte jag och familjen över till familjen Stahl för att äta god mat och se filmen 1408, allvarligt talat höll jag på att dö ett tag.
Nu är jag i alla fall hemma och helt vettskrämd, så för tillfället ser jag på American Pie - Beta house, underhållande eller så. Jag förstår allvarligt talat varför killar gillar filmerna och helst skippar jag faktiskt att se dessa med killar då kommentarer som "Shit vilka stor bröst hon hade", "Fan vad snygg" och "Henne skulle man inte tacka nej till", oerhört lätt slinker ur pojkars munnar, men i vilket fall så slipper jag se dessa med killar och jag slipper på så sätt sucka och tycka att dom är allmänt sega. Men nu har jag sagt mitt och nu ska jag och Fia prata vidare om "privata stunder" och kika vidare på AP!
Men puss va!


Kommentarer
Postat av: sofia

snacka privata stunder med mig såhär mitt i natten, det är väl alltid myyys ;) hahah! :D

2008-07-11 @ 02:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback