fame factory

Dagen har då gått ut på att storstäda rummet, till och med uppe på garderoben, rikligt med damm må jag säga!
Runt 4 kom David hit och umgicks, vi bakade maränger, som ehm blev ätbara men sanna mina ord folk, dom blev i miniformat och botten var i muffinsform, men ändå goda och ätbara.
Vi kikade en hel del på youtube, mest på barn som blir skrämda vilket är hysteriskt kul om man hittar rätt, kastade bollar med lillebror och därefter expressens sexualtest som ställningar osv, intressant, eller något. Resten av kvällen, det vill säga från 12 eller något fram till nu pratat med älskade Johan i telefon så jag ska alldeles strax knäppa av datorn och gosa ner mig i sängen. För tillfället kollar jag på en riktigt gammal dvd med material med Fame Factory, jag kan varenda text, + att jag skriver dessa till Fia, skojsigt! Riktigt kul att lyssna igenom sådan gammal skit, sitter och diggar med för fullt och som sagt, varenda text sitter *ler förnöjt*! Men nu ska jag dunka vidare med Utan dig - Peter Simson, så take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback