100928

Jag tror att jag är kind of arbetsskadad. Jag har för mig att jag skrev något liknande förra sommaren när jag jobbade i butiken. Plingklockan som låter när man går in hörs i huvudet hela tiden när man sitter där och eftersom vi sitter bakom en fet vägg så måste man gå och se efter om det faktiskt står en kund i butiken, vilket det oftast inte gör eftersom man bara hör i syne (kan man höra i syne?). I vilket fall har det bara varit ett problem för mig när jag är i butiken men nu när jag jobbat  heldagar två dagar i sträck så har jag börjat höra samma jädra pling-plongande hemma. Kom på mig själv med att fundera på om det stod någon i hallen, såklart inte...Ska bli skönt att vara lite ledig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback