ZOMBIE ZOMBIE EH EH

Ah, en zombie sitter här. Ungefär så trött är jag. Kom hem sent igår efter en av de sjukaste filmerna jag sett. Inte äcklig, inte konstig utan bara rentav vidrig. Serbisk var den också. En fint litet gäng samlades hos Matilda och tacos och lite sånt. Kom hem och kunde inte sova, lite skadad av filmen. Väcktes av pappa tio i åtta imorse, kastade i mig frukost och fixade ute i festlokalen för ikväll. Åkte iväg och jobbade, fina pengar ger lördagar! Här hemma har jag inte gjort ett piss, duschat och ätit lite. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska ticka för att jag ska hämta Lovisa och sedan ut mot kalaset. Det kommer bli en fin kväll! Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback