NERVOUS

Betygen har börjat sättas och jag är nöjd så länge jag får VG eller högre i de flesta ämnen. Nu, dessvärre har min mattelärare beslutat sig för att inte dyka upp i skolan. Ni vet att det har stått i tidningen om att en lärare blivit mordhotad, det är han. Eleven är avstägd så jag förstår inte vad som är problemet med att dyka upp. Där rök mina två veckor att göra alla kapitel jag ännu inte gjort i matte B. Tack så jävla mycket för mitt IG som gör att jag kommer få läsa upp betyget på komvux, tack.

Jag sitter och har ont i magen nu i alla fall. Jag är nervös. Jag har lilla uppkörningen om en timme ungefär och jag kan knappt sitta still. Inte bra. Men jag pluggar lite teori och letar efter den perfekta studentpresenten från Johan. Går..sådär. Hörs sen om jag inte avlider av stress och panikattacker. Later fellows! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback