NEW THINGS

Nu har jag kommit hem från skolan och träningen, duschat och ätit och sitter och gör lite läxor. Shit vad jag vill ha ett lyft här i bloggen, en totalrenovering. Det är absolut inget fel på den designen Cissi gav mig för några månader men jag är en sån person som gillar förändringar ganska ofta. Det gäller allting, speciellt mitt rum och det mesta som jag har runt omkring mig. Jag har några idéer om hur den ska se ut och har hört med Clara om att ta den nya header-bilden imorgon då hon fotar mig och några till för en uppgift hon har i sin fotokurs. Jag hoppas det blir bra så får jag väl läsa in mig lite mer på hur man fixar och trixar med designer. Lär bli spännande!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback