LAST NIGHT

Jaha. Vad ska man säga om gårdagen? Det roligaste på kvällen var nog spelet Galenpanna, förstår inte riktigt varför jag inte har spelat det förut men det var en ny upplevelse i alla fall. Jag blev Hugh Hefner, Anna blev Robert Pattinson, Matilda blev GB-gubben och Maria fick bli Hitler. Därefter bar det ut mot krogen. Vad säger man? Alla är så himla små känns det som, eller så är det jag som har blivit en riktig oldie. Att det var roligt skulle vara att ljuga så hårt att risken finns att tungan trillar av. Inge vidare vill säga, men sällskapet var grymt och bilturen hem som Erik bjöd på var likaså.

"Men anna, man behöver inte klämma sin pojkväns finnar" - Maria
"Han har ringaaaah om thaaa fingaaaah" - Therese

Nu ska jag ut på en långpromenad med Boston och Matilda,
later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback