HERR SANDAHL

Ytterligare två mardrömmar i natt. Det verkar som att min drömfångare har tappat lite effekt...Hade tänkt att jobba lite med tidningen, försöka fixa till en krönika. Eller i alla fall något som liknar en krönika. Jag skulle ge väldigt mycket för att kunna skriva som Ronnie Sandahl. M U M S! Den mannen har något som kallas talang. Hans första roman lästa jag på...tre dagar eller något sådant. Vi som aldrig sa hora heter den i övrigt. I vilket fall, hans krönikor är nästan äckligt bra. Jag skulle inte ha något emot att läsa en krönika av honom varje dag. Skulle han inte kunna göra en Carrie Bradshaw-bok? Sätta in alla sina favoritkrönikor i en fet bok och ge ut den. Jag skulle i alla fall göra det och sannolikt några fler tusen. Så Mr Sandahl, om du läser det här kan du väl åtminstone fundera på saken? Bara några minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback